~ Äntligen lite nytt ~

Äntligen lite ledig tid i pysselrummet. Det här har jag hunnit med hittills i dag:

Ett grattiskort med en av Panduros nysläppta stämplar. Lejonet är urgulligt, men blev kanske lite i gulaste laget.



                   

Efter det så gjorde jag årets allra första julkort. Även där har jag använt mig av en nysläppt Pandurostämpel.



                        

Jag fortsatte med ett avlångt kort med lite retroblommor i filt.



                        

Sista kortet jag hann göra innan barnen skulle hämta från dagis med knallrosa!




Annelie - Foto: Ulrica Hållén

www.tigerfamiljen.se - min blogg om mig och familjen
www.tigerfamiljen.se/mat - min blogg om mat med recept och foton

Sambo med Magnus och mamma till Marcus (1989), Emma (1992), Elliot (2004) och Elise (2006).
Min hobby är främst kortmakeri, men jag sneglar åt scrap också.
Samlar i den här bloggen ihop det jag knåpat ihop under mina timmar i mitt älskade pysselrum.


Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Suuper fina kort nickar



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback