{ stämpelköp }



Häromdagen vann jag en stämpel på Tradera. Den här blir perfekt till julkorten :o)
Märket är Tilda ifrån Panduro. Jag har sneglat på den tidigare, men när den fanns på Tradera
för absolut inga pengar alls så slog jag till!

Jag gjorde ett annat Tradera-fynd också, ett litet ljustält med tillhörande blixtlampor så nu
passade jag på att prova det till stämpeln. Stämpeln står upp i tältet och när jag fotar så
blir det inga skuggor. Perfekt till produktfotografering. Så.. fotot är taget av mig och inte
lånat ifrån Panduros sida.


Ulrica
http://ulrica.org/ - Min fotoblogg
http://enkopingspyssel.blogspot.com/ - Bloggen för våra pysselträffar

36 år gammal, sambo med Micke och barnen Denise (1991) och Thomas (1996)
Älskar att fotografera och göra egna kort.
Använder denna blogg för mina egna pysslade kort tillsammans med ett gäng andra
pysselvänner!

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Jätte fin stämpel nickar



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback